- Az ArcelorMittal bejelentette, hogy 1,1 milliárd dollár készpénzért értékesíti kanadai bányáinak 15%-át.
- Az Audi a BMW babérjaira törne, és ennek érdekében 13 milliárd eurót tervez 2016-ig befektetni, elsősorban a modellek fejlesztésére. Felgyorsítják a fejlesztést, és a modellpaletta szélesítése is elképzelhető, illetve a K+F kiadások emelésére is sor kerül valószínűleg, ami technológiai újításokat hozhat. Az elmúlt években az egyik legtöbb fejlesztést a BMW hozta az autóiparban, így az Audinak az értékesítések mellett valószínűleg ebben is be kéne hoznia bajor riválisát.
- A BMW tovább növelné kínai kapacitásait, ugyanis az előző évi 200.000-ről 300.000-re. Ezen túlmenően még az idei évben megkezdik egy új motorgyártó üzem kivitelezését is, melyben a termelés 2015-ben kezdődhet.
- A Daimler csoporthoz tartozó Mercedes bejelentette, hogy 1% és 3% közötti mértékben tervezi növelni Indiában értékesített gépjárműveinek az eladási árát. A Daimler 7.138 gépjárművet értékesített a 2012-es év során, azonban nem ismert, hogy az előző évben mekkora volt ez a szám. A legnagyobb áremelésre a legnagyobb, vagyis az S modell esetén kell felkészülnie a vásárlóknak.
- A Lufthansa leányvállalatának, az Austrian Airline-nak a vezérigazgatója szerint 2012-ben megerősítették a társaságot, de az átalakítás még nem fejeződött be, és az idén is folytatódik. Ennek ellenére a vezérigazgató szerint nem lesz szükség arra, hogy újabb anyavállalati forrásért folyamodjanak. Tavaly egyébként 90 millió eurós segítséget kapott a légitársaság a Lufthansától.
- Ahogy korábban már írtuk, a Nokia és a RIM peren kívül megegyezett a WIFI szabadalmak használatának jogáról, azonban akkor még nem lehetett tudni, hogy az egyezség megszületése mennyi pénzbe került a RIM-nek. Most azonban kiderült, hogy 50 millió euró egyszeri upfront díjat fizetett az amerikai mobilgyártó, melyet kiegészít egy, az értékesített darabszámtól függő díjtétel is, melynek nagyságrendje továbbra sem ismert, de jellemzően az utóbbi költség a magasabb.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.