A nap nyertese: LendingClub
Több mint 12 százalékot emelkedett a LendingClub árfolyama azt követően, hogy a társaság közzétette negyedéves eredményeit. A személyek közötti (P2P) hitelezéssel foglalkozó internetes cég bevétele közel a duplájára ugrott meg az október–decemberi időszakban az előző év azonos negyedévéhez képest. A LendingClub platformja eddig összesen 16 milliárd dollárnyi hitelt közvetített, csak a negyedik negyedévben 2,58 milliárd dollárt. Nyereséges volt az időszakban, egy részvényre jutó eredménye az egyszeri tételek hatásait kiszűrve 5 cent volt, 1 centtel haladta meg az elemzői konszenzust. A folyó negyedévre 147 és 149 millió dollár közötti bevételt vár a menedzsment, ami kismértékben felülmúlja az elemzői prognózisokat. A LendingClub részvényei az elmúlt egy évben 70 százalékkal értékelődtek le, eközben az S&P 500 index 10 százalékot esett.
A nap vesztese: Avon Products
A vártnál nagyobb veszteségről számolt be az Avon Products a negyedik negyedévre, aminek hatására közel 8 százalékkal került lejjebb a részvények árfolyama. A kozmetikai cikkeket értékesítő társaság 1,61 milliárd dolláros bevételt könyvelt el, ami 20 százalékos csökkenés az előző év azonos negyedévéhez képest. A csökkenésben nagy szerepet játszott a dollár erősödése, a devizaárfolyam-változások hatásait kiszűrve kismértékben emelkedett volna a bevétel. A nettó eredmény szintjén 333 millió dolláros veszteséget könyvelt el, ami részvényenként 76 centnek felel meg. Az egyszeri tételek hatásait kiszűrve 16 centes vesztesége volt a vállalatnak, miközben az elemzők 11 centre számítottak. A menedzsment januárban jelentett be nagyszabású reorganizációs tervet, amelytől 350 millió dolláros költségmegtakarítást várnak hároméves időtávon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.