A nap nyertese: Twitter
Több mint 4 százalékot emelkedett az amerikai tőzsdén szerdán, a nyitás előtti kereskedésben a Twitter árfolyama, miután a CNBC információi szerint már a héten hivatalos felvásárlási ajánlatot kaphat a társaság. A hírek szerint a Twitter tárgyalt többek között a Google-lel, a Salesforce.com-mal és a Verizonnal is. A mikroblog-szolgáltató mutat hajlandóságot arra, hogy elfogadjon valamely ajánlatot. A CNBC hozzátette, hogy az eladás még nem küszöbönálló esemény. Egyáltalán nem biztos, hogy felvásárlással zárulnak a tárgyalások, de az is lehet, hogy még az év vége előtt megszületik a megállapodás. A Twitter piaci kapitalizációja 13 milliárd dollár. A jó készpénztermelő-képességű technológiai cégeknek, például a Google-nek nem okozna gondot kifizetni ezt az összeget.
A nap vesztese: Acuity Brands
Erőteljes eladói nyomás alá kerültek az amerikai elektronikai cég, az Acuity Brands részvényei, a papírok közel 8 százalékot estek szerdán, a nyitás előtti kereskedésben. A befektetőket kiábrándították a társaság negyedéves eredményei: az augusztussal végződő három hónapban az atlantai székhelyű vállalat profitja 32 százalékkal, 82,9 millió dollárra növekedett, ami részvényenként 1,89 dolláros nettó eredményt jelent. Hiába a profitnövekedés, a számok alulmúlták a konszenzust, az elemzők 947 millió dolláros árbevétel mellett 2,39 részvényre jutó eredményre számítottak. A vezetőség nem adott számszerű várakozást a vállalat növekedési kilátásaival kapcsolatban, az elemzők azonban a teljes üzleti évre, 3,79 milliárd dolláros árbevétel mellett, 9,75 dolláros egy részvényre jutó eredményt prognosztizálnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.