Csaknem 17 százalékkal többet értékesített a Zwack Unicum az idén áprilistól jövő márciusig tartó üzleti évében, mint az előzőben – áll a cég gyorsjelentésében. Ennél valamivel jobban nőtt az italgyártó magyarországi forgalma, különösen a minőségi termékek fogytak. A kiskereskedelmi értékesítések közel 30 százalékkal nőttek. A belföldinél kisebb exportárbevétel a tavalyihoz képest 10 százalékkal bővült. A társaság az üzleti év elején átlag 3,8 százalékkal emelte alkalmazottai fizetését, és növelte a létszámot is – ennek tudható be a személyi jellegű ráfordítások közel 5 százalékos emelkedése. A marketingkiadások 7 százalékot meghaladó bővülése is elmarad az árbevétel növekedési ütemétől. Figyelembe véve, hogy a Zwack hagyományosan az üzleti év első felében realizálja éves eredménye 45-50 százalékát, menedzsmentje az idei tervben szereplő profitcél mérsékelt felülteljesítését prognosztizálja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.