Tíz banki ügyfél közül átlagosan három, míg a 18 és 23 éveseknek már csaknem a fele intézi bankügyeit online – derült ki az OTP Bank kutatásából. Ezzel egy időben a digitális szolgáltatások iránti ügyféligény folyamatosan nő, a következő időszakban éles verseny várható a hitelintézetek között. (A fiatalok egyébként már a takarékoskodástól sem zárkóznak el.)
[caption id="" align="alignleft" width="600"] A 18 és 23 évesek fele használja rendszeresen az internetbankját - fotó: AFP[/caption]
Szektor szinten az ügyfelek egyharmada használja rendszeresen az internetbanki felületeket, míg az Y generáció tagjainak már közel fele használja rendszeresen az internetbankját – derült ki az OTP Bank legfrissebb felméréséből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.