A kínai e-kereskedelmi óriás az első negyedévben forgalmát 60 százalékkal 5,6 milliárd dollárra, adózott eredményét pedig 85 százalékkal 1,4 milliárd dollárra növelte az egy évvel korábbihoz képest. Ami a márciussal zárult teljes üzleti évet illeti, a bevételt 56 százalékkal 23 milliárd dollárra, a profitot 35 százalékkal 8,4 milliárd dollárra húzták fel.
A hagyományos e-kereskedelmi üzletág 19 milliárdos forgalma mellett gyorsan nő a digitálismédia- és szórakoztatóipari ág (2,1 milliárd dollár), s a felhőszolgáltatásokból származó bevétel is az egymilliárdot közelíti. A létszámát egy év alatt tíz százalékkal 50 ezresre bővítő Alibaba bevételeinek 57 százaléka már a mobil eszközökön lebonyolított ügyletekből származik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.