Hiába produkált három, egyaránt dollármilliárdos bevételt hozó mozifilmet az év végén a Walt Disney, a Csillagok háborúja, a Thor és a Coco sikere ellenére is csökkent a média- és szórakoztatóipari konglomerátum ékkövének számító filmstúdió nyeresége. Az évzáró negyedévben az előző év hasonló időszakához képest 2 százalékkal alacsonyabb, 829 millió dolláros volt a stúdió által szállított üzemi eredmény.
A média és tévéhálózatok üzletág – amely az ABC hír- és az ESPN sportcsatornákat is magában foglalja – a magasabb gyártási költségek és az alacsonyabb hirdetési bevételek miatt 12 százalékkal kevesebb profitot hozott. A témaparkok viszont taroltak, meglepően magas, 1,3 milliárd dolláros üzemi eredményt értek el. A sikert egyrészt az év végi ünnepek idején megugró látogatottsággal, másrészt az új témaparkokkal magyarázták. A Floridában megépített Avatar, illetve a Kaliforniában létrehozott Galaxisok Őrzői témapark hatalmas sikernek bizonyult.
A cégcsoport negyedéves adózott nyeresége 4,42 milliárd dollár lett, forgalma pedig az egy évvel korábbit 3,8 százalékkal meghaladva, 15,46 milliárdra gyarapodott. A Trump-féle adóreformmal most 1,6 milliárd dollárt nyertek, ebből a dolgozók is részesülnek majd. Az egy részvényre eső kiigazított eredmény (EPS) a Thomson Reuters 1,61 dolláros elemzői konszenzusát 28 centtel haladta meg, s ez a meglepetés a gyorsjelentés közzététele után 2,7 százalékos emelkedést váltott ki az árfolyamban. A Disney tervei között szerepel egy online videótéka elindítása, ehhez a Twenty-First Century Foxtól 52,4 milliárd dollárért vettek filmeket és tartalmakat decemberben. A társaság célja, hogy a Netflixhez, az Amazonhoz és a Huluhoz csatlakozva minél nagyobb részesedést szerezzen a digitális streamszolgáltatások piacán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.