BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bezuhant a Hugo Boss profitja

A Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat forgalma nőtt, a nyeresége csökkent az idei első negyedévben.

A német divatcég azt közölte, hogy az első negyedévben az üzemi eredménye (EBIT) 22 százalékkal, 55 millió euróra csökkent részben a szerkezetátalakítási költségek, a magasabb marketing kiadások és az erős dollár miatt.

Fotó: Paul Zinken/dpa/AFP

A forgalom eközben 664 millió euróra emelkedett a tavalyi első negyedévi 650 millió euróról.

Szakértők a negyedévre nagyobb, 65 millió euró üzemi eredménnyel és jelentősebb, 669 millió euró forgalommal számoltak.

A cég adózott eredménye 31 százalékkal, 34 millió euróra esett.

A Hugo Boss értékesítési árbevétele 8 százalékkal csökkent Észak-Amerikában, Ázsiában ugyanakkor 4 százalékkal nőtt, Európában pedig 2 százalékkal bővült.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.