Akadozik az Erste Bank online felületeinek elérése, az új, George elnevezésű digitális rendszer indulása miatti fokozott érdeklődés átmeneti lassulást vagy belépési problémát okoz a George Appon, az Erste MobilBankon, a lakossági és vállalati NetBankon – közölte a bank a honlapján.
Tájékoztatójukban azt írták, hogy nagy erőkkel dolgoznak a javításon.
A banknál hétfőtől működik az új, George elnevezésű, digitális megoldás, amely a jelenlegi netbankot és mobilbankot váltja le.
A bank kedden délután közölte: másfél nap alatt az Erste több mint 300 ezer MobilBank felhasználójából mintegy 250 ezer váltott George-ra, és közel 100 ezren be is léptek már.
A nagy érdeklődés átmeneti túlterhelést okozott, a rendszerek teljesítmény-optimalizálása zajlik, ami néha – egyre ritkábban – lassulást eredményezhet – írták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.