Az amerikai Verizon Communications több mobilelőfizetőt veszített a vártnál a T-Mobile US és az AT&T javára – derült ki a cég gyorsjelentéséből.
A FactSet elemzői konszenzusában becsült 122 ezer ügyfél helyett ugyanis 178 ezren pártoltak el a vállalattól.
Visszaütött a cégre, hogy piaci riválisaival szemben, amelyek ingyen telefonálási kedvezményekkel csábították az ügyfeleket, ők inkább szövetségkötésekkel – például az Amazonnal – próbáltak bővíteni. Ennek ellenére
a Verizon 1,31 dolláros egy részvényre eső nyeresége 2 centtel jobb lett a várakozásnál, és bevételei is félmilliárd dollárt vertek a 32,4 milliárdos prognózisra.
Az éves profit-előrejelzésen nem változtatott a menedzsment. A társaság részvényei első reakcióként egy százalék alatti emelkedéssel, 58,5 dollár körül kezdték a kereskedést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.