Tavaly ilyenkor még 10,02 milliárd euró volt a bevétel. Az árfolyamváltozások nélkül számítva 0,7 százalék volt a mérséklődés.
A cég a bevételcsökkenést a félvezetőhiányra, a magas inflációra és az Ukrajna elleni orosz háború miatt romló piaci helyzetre vezette vissza.
A Renault számításai szerint oroszországi érdekeltségei nélkül számolva a bevétele 1,1 százalékkal mérséklődött az idei első negyedévben.
A Renault a három hónap alatt 552 ezer járművet adott el,
17,1 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál, és a legkevesebbet a 2009. évi pénzügyi válság óta.
A teljesen elektromos és hibrid autók eladása 13 százalékkal nőtt, a negyedévben értékesített autók 36 százaléka volt ilyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.