A világ folyton alakul, még az is, hogy mit iszunk, és az aktuális trendeknek éppen az olasz italgyártó, a Campari örülhet: kedden kiderült, hogy 2022 első három hónapjában az európaiak beözönlöttek a bárokba és megitták az aperitifkészletet. Ennek betudhatóan váratlanul majdnem harmadával többet kasszírozhatott a Campari, 535 millió eurót (200 milliárd forintot).
Különös vonzerőt tulajdonítottak a vendégek a Campari fő termékének, az Aperolnak, amely a népszerű Spritz fő összetevője. Ebből 72 százalékkal nőttek, tehát kis híján megduplázódtak az eladások 2021 pandémiával terhelt első negyedéhez képest. Különösen az olaszok kaptak rá az ivására.
Az olasz vendéglátó- és szórakozóhelyek újranyitása kedvezett a Campari keserű likőrnek is, ezt 57 százalékkal szaporábban itták, miközben az alkoholmentes Crodinóból 67 százalékkal többet hajtottak fel. A Campari német és francia eladásai is szépen beindultak, az észak-amerikaiak viszont nem igazán, Oroszországban pedig minimálisra csökkentették az aktivitásukat Ukrajna megtámadása miatt, tehát az oroszok kénytelenek mást inni.
Az is lehet, hogy az italozók a mának élnek, a milánói csoport keddi bejelentései azt is megerősítették, hogy kénytelenek lesznek árakat emelni a költségek elszaladása miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.