Immár Bukarest a Wizz Air legnagyobb bázisa, és a magyar fapados légitársaság továbbra is folyamatosan növeli romániai járatai számát – írja a Maszol.ro portál.
A Wizz Air megpróbálja Romániában betölteni a Blue Air kiesése után keletkezett űrt, miután a román diszkont szolgáltató felfüggesztette a járatait. A magyar fapados társaság három új romániai útvonalon kezdett repülni, több másikon pedig növelte a járatok számát – írja a lap.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója a napokban a román economica.net portálnak a kényszerhelyzet kapcsán elmondta, hogy bár tettek lépéseket, de a Wizz egyelőre nem tud 100 százalékos megoldást nyújtani, mert egyszerűen nem áll rendelkezésre több szabad kapacitás.
Hiába van 171 gépünk, azok ugyanis már mind repülnek. Nem tudjuk ennyire gyorsan mozgatni a gépeinket, de meglátjuk, hogy mit tehetünk jövőre
– nyilatkozta.
A közelmúltban a légitársaság megszüntette a szarajevói járatait, a felszabadult gépeket, pedig átirányította Bukarestbe, néhány újonnan beszerzettel egyetemben. Bukarest immár a Wizz Air legnagyobb operációs bázisa, Kolozsvár is nagyon fontos bázis, és Jászvásár (Iasi) is erőteljesen fejlődik.
Szeretnénk gyakorlatilag Románia nemzeti légi szállítójává válni
– mondta Váradi.
A magyar légitársaság figyelemmel kíséri a szintén kritikus helyzetben levő, a bukaresti kormány által mesterségesen életben tartott Tarom helyzetét is.
Nem tudom elemezni a Tarom helyzetét, nem ismerem a kormány szándékait. Nem számítunk a Tarom összeomlására, de ha bekövetkezik, reagálni fogunk a helyzetre
– hangsúlyozta a légitársaság vezérigazgatója.
Távol-keleti járat indulhat DebrecenbőlA debreceni lett az egyetlen magyar tulajdonú repülőtér, ahol is fél évtizeden belül százmilliárd forintos nagyságrendű fejlesztést tervez az állam. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.