Hónapokig kísérletezett befektető bevonásával a Bed Bath & Beyond, amely a karácsonyi ünnepeket is csak úgy tudta átvészelni, hogy a Sixth Street befektetési társaságtól kapott kölcsönbe 375 millió dollárt. A piac január végén várta a csődbejelentést, mert a kiskereskedelmi cégek az Egyesült Államokban gyakran kérnek csődvédelmet az ünnepi szezon után, hogy megvédjék a bevételt a hitelezőktől. Ehelyett a társaság bezárt 87 reprezentatív márkaboltot, a Buybuy Baby 5 üzletét és a 48 egységből álló teljes Harmon drogérialáncot. Aztán februárban úgy tűnt, hogy a Hudson fedezeti alap dob a cégnek egymilliárd dolláros mentőövet. Ám ez az üzlet mégsem valósult meg. Március közepén az egy éve még 17 dollár felett jegyzett részvény árfolyama 1 dollár alá zuhant. Az üzletek bezárása nem hatotta meg a piacot, és áprilisban már 300 millió dollárért is hiába kilincselt befektetőknél a menedzsment. A cég hétvégén csődvédelmet kért.
New York külvárosában 1971-ben nyitotta az első Bed ’n Bath üzletet Warren Eisenberg és Leonard Feinstein. A vállalkozás egykor
popkulturális jelenségnek számított, és igazi kategóriagyilkos volt a kiskereskedelemben.
Az ágyneműtől a légtisztítókig mindent árultak, és az üzlet dekorációja helyett árukészletre költötték a pénzt. Védjegyükké vált az ipari szerelvénypolcokra halmozott rendetlenség. Ahogy az alapító Eisenberg fogalmazott:
Ha azért jöttél a boltba, hogy matracbetétet vegyél, nem volt rá mód, hogy csupán csak egy matracpárnával sétálj ki az ajtón.
Az üzletek versenypálya-alaprajzúak voltak, vagyis körbe kellett járni a kínálatot. De nem volt két egyforma bolt, mert az egységek vezetői autonómiát kaptak az áru elhelyezésére. Továbbá nem egyes termékeket reklámoztak, hanem kedvezménykuponokat osztogattak.
A társaság 1992-ben lépett tőzsdére, az alapítókat 2003-ban szorították ki az igazgatóságból az aktivista befektetők. És 2019 volt az első veszteséges év, amikor egyértelművé vált, hogy
a Bed & Bath lekéste az „internethajót”.
A cég csődje a sokadik az elmúlt években a tengerentúli kiskereskedelmet sújtó csődhullámban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.