A tokiói lesz az első olimpia, amely kifejezetten az eseményre készült játékkollekcióval jelentkezik: Barbie babák, UNO kártya és Hot Wheels kisautók is lesznek a kínálatban.
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (IOC) kedden jelentette be, hogy megállapodott a Mattel szórakoztatóipari vállalattal a népszerű gyerekjátékmárkák forgalmazásáról.
Az együttműködés nagyszerű módja annak, hogy az olimpia értékeit egy fontos közönségréteg, fiatal rajongóink és családjaik számára közvetítsük
– hangsúlyozta Timo Lumme, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság televíziós és marketingigazgatója.
Az olimpiai Barbie babák azt az öt új sportágat – a gördeszkázást, a hullámlovaglást, a sportmászást, a karatét és a baseballt/softballt – ünneplik, amelyekkel az idei játékok programját kibővítették.
A Hot Wheels minikollekciója nemcsak az öt új sportágat, hanem az első athéni olimpia történelmi számait – atlétika, torna, úszás – is képviseli.
Az UNO kártya olimpiai lapjain a játékok kabalája, a kék-fehér kockás, hegyes fülű mesefigura, Miraitova látható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.