A Ferencvárosi Torna Club új mezgyártója, az olasz Macron celebritáskampányban mutatta be az elmúlt napokban a magyar rekordbajnok új szerelését. A Világgazdaság úgy tudja, üzletileg és PR-szempontból is nagyon bejött e merész húzás a Fradinak, melynek során száz hírességet, köztük több ismert művészt, zenészt, énekest, humoristát, lemezlovast, sztársportolót, politikust minden oldalról, újságírót, ismert embert és influenszert kért fel, hogy bújjon bele valamelyik új, a labdarúgócsapat játékosai által a nyártól viselt Macron-dresszbe.
Lapunk úgy értesült, hogy
mindenki ingyen vállalta a részvételt, tehát az egyesületnek nem kellett sokat költenie reklámra.
A kampány résztvevői ráadásul egytől egyik FTC-szurkolók, egy részük a saját közösségi médiafelületén tette közzé a fotót, mások pedig a klubnak küldték el a képeket, melyeket a zöld-fehérek a Facebook- és Instagram-oldalukon, úgynevezett storyban, illetve képgalériában tettek közzé. Fradi-mezben pózolt mások mellett Deák Bill Gyula, Cooky, Fásy Ádám, Jakupcsek Gabriella, Lotfi Begi, Miklósa Erika, Pataki Attila, Rakonczai Imre, Krausz Gábor, Varga Miklós, Bodrogi Gyula, Eperjes Károly, Zacher Gábor, Farkasházy Tivadar és Tarlós István.
A fővárosiak a mezeket leszámítva nem verték magukat költségbe, cserébe viszont hatalmas reklámot kaptak: a száz híresség nagyjából négymillió követőjéhez jutott el az új mezszponzor híre és az új dressz fotója. A Világgazdaság információi szerint a IX. kerületiek már most nagyot kaszáltak:
három nap alatt mintegy 1300 mezt adtak el több mint 30 millió forint értékben.
A legkelendőbb érthetően a felnőtt hazai dressz volt, de állítólag még a gyerekméretekből is jócskán fogyott.
Annak is utánajártunk, hogy a Ferencváros hány Nike-mezt adott el egy év alatt legutóbb (a Macront megelőzően a Nike volt hosszú évekig a mezszponzora). Kiderült, hogy a 2023–2024-es bajnoki idényben majdnem 8 ezret, vagyis a mostani, csupán három nap alatt elért 1300 darabos volumen a tavalyi éves mennyiségnek a 16 százaléka.
Az értékesítésben egyébként kiugrónak számít
melyek egytől egyig hatalmasat tudnak lendíteni az árusításon.
A fentiek ismeretében a mezek eladásából akár több százmillió forint folyhat be a zöld-fehérek kasszájába egy év alatt.
Az új mezek teljesen egyediek lesznek. Tervezésüknél a Macron szem előtt tartotta a Fradi történelmét, hagyományait és szimbólumait. Az új csapatruházat úgy lett megalkotva, hogy kifejezzék a játékosok és a szurkolók által egyaránt érzett identitás és összetartozás érzését.
Arról is írtunk a napokban, hogy a három éve alapított Superz. Budapest lett az együttes új mezszponzora. A parfümmárka neve a Telekom és a Tippmix mellett a Fradi-dresszek elején kap helyet. Az együttműködést három évre kötötték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.