BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Facebookos nemzet a magyar

Magyarországon az emberek 76 százaléka használja rendszeresen az internetet, és a legtöbben chatelésre, e-mailezérse és facebookozásra.

Az Európai Unió hivatalos felmérése szerint az unióban a 6 és a 74 éves korosztálynak a 85 százaléka napi szinten használta az internetet – olvasható az Eurostat oldalán. A felmérés szerint ez az arány Dániában 98 százalék, Bulgáriában azonban csupán 65 százalék. Az uniós internethasználók aránya 2007-ben 57 százalék, 2012-ben pedig 73 százalék volt a friss statisztika szerint.

Az internetet főként e-mailezésre (73 százalék), illetve termékek és szolgáltatások (70 százalék) vásárlására használják. Az emberek többsége videók nézésére, megosztó oldalak használatára (57 százalék), közösségi oldalak (56 százalék), banki szolgáltatások (54 százalék) és egészségügyi információk keresése miatt (52 százalék) használják a netet.

Fotó: Pixabay

Magyarországon az emberek 76 százaléka használja rendszeresen az internetet, és a legtöbben főleg kommunikációra:

  • levelezésre összesen a válaszadók 69 százaléka,
  • telefonálásra, videóhívásra pedig az emberek 45 százaléka használja.
  • Fotó: Eurostat

    Magyarországon az uniós átlagnál azonban többen használták facebookozásra az internetet:

    a megkérdezettek 65 százaléka a közösségi oldalakon tölti el az internetesére szánt idejét.

    Ez a szám a V4-ek közül is kiemelkedik:

    Szlovákiában 60 százalék, Csehországban 56 százalék és a körülbelül 38 milliós Lengyelországban is csak a felhasználók 50 százaléka

    tölti az idejét a közösségi oldalakon. De még így sem a magyarok lógnak a legtöbbet a közösségi oldalakon: a dánok 79, a britek 70 és svédek szintén 70 százaléka számára az internetezés főleg a facebookozásról szó.

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.