A BFTK hétfői közleménye szerint küldöttségük május 16-18. között részt vett Nyugat-Kína legnagyobb befektetési és kereskedelmi kiállításán Csungkingban. A látogatás során írták alá a Budapest Card értékesítési megállapodást.
A magyar-kínai diplomáciai kapcsolatok felvételének 70. évfordulója alkalmából Magyarország volt a díszvendég a 30 milliós nagyvárosban rendezett kiállításon. Magyarország külön 200 négyzetméteres pavilonban, 50 kiállítóval vett részt az expón.
A magyar turisztikai promóciós rendezvény az okos turizmus és a légijárat-fejlesztés tematikája köré épült. A BFTK-t képviselő szakember itt bemutatta Budapestet, a turizmus-mobilitás terén tervezett, illetve megvalósult „okos megoldásokat”, és felhívta a figyelmet a Budapest Card hasznosságára.
A magyar-kínai termálipari fórumon a BFTK-t képviselő szakember bemutatta Budapest megújuló turisztikai értékeit, kiemelve a főváros termálturizmusra épülő üzleti lehetőségeit.
A közlemény szerint a vásáron bemutatkoztak a magyar kiállítók, szerveztek turisztikai panelbeszélgetéseket, borkóstolót, néptánc- és népzenei bemutatót, sport- és kulturális bemutatókat, valamint sor került a New York kávéház bemutatójára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.