„Az influenszer-médiatrippel egy – a szakmában elfogadott és egyre népszerűbb – új marketingkampányt használtunk, mert elsődleges célunk a 25–40 éves korosztály megszólítása volt, akiket az eddigi kampányeszközeinkkel már nehezen értünk el” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elnöke az Indexnek adott interjújában.
Guller hangsúlyozta: egyre több kutatás mutatja, hogy az influenszerpiacnak a 25–40 éves korosztály esetében a turizmusban meghatározó szerepe van. Éppen ezért nem véletlen, hogy az amerikai nagykövet, David Pressman is influenszerekkel vacsorázik, és nem a Demokratikus Koalíció politikusaival.
Az MTÜ azt tervezi, hogy folytatja a programot, hisz az eredmények magukért beszélnek: a kampánynak köszönhetően Budapesten 20 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma a tavalyi év azonos időszakához képest. Guller szerint ez egy új trend a szakmában, a Magyar Turisztikai Ügynökség pedig nyomon követi az új típusú marketingeszközöket.
Az MTÜ vezetője hangsúlyozta, hogy a turizmus ma Magyarország egyik legfontosabb húzóágazata, amely munkát ad az embereknek és jó hírünket viszi a világban.
Mint ismert, az MTÜ 14 országból mintegy 50 influenszert és több mint 100 hazai tartalomgyártót fogadott május 22–24. között Budapesten. Olyanokat, akiknek az Instagramon összesen több mint 155 millió, a TikTokon pedig 176 millió követőjük van. A félszáz nemzetközi véleményvezér itt-tartózkodása alatti három napban több mint 550 olyan tartalom készült, amely az ország különböző szegleteit mutatja be.
A tartalomgyártók ebben a pár napban több mint 1000 Instagram-sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok-videóban osztották meg személyes élményeiket közösségükkel. A rendezvénynek köszönhetően 150 országból közel 340 millió követőjük kaphatott képet Budapestről és Magyarországról.
Sztár lett egy budapesti nyilvános vécé, ahová posztolni járnak a turistákKülönös, avagy különleges illemhellyel gazdagodott nemrég a pesti attrakciók sokasága, nevezetesen a Dorottya utcai Madame Tussauds épületében kialakított Pop & Roll Art Toilet formájában. A neopop art stílusú környezetbe ültetett mellékhelyiség, a színes, különös, meghökkentő és ötletes belsőépítészeti megoldások Kiss Miklós dizájner és képzőművész tervei alapján valósultak meg. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.