BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Forradalmasítja a járatkésések elleni küzdelmet a Kiwi

Az utazási technológia vállalat az árak átláthatóságát is segíti, de búcsút mondhatunk a becsekkolás körüli izgalmaknak is. A Kiwi.com azt ígéri, hogy ezzel felforgatja a hagyományos online utazási irodák üzleti modelljét is.

Új szolgáltatásokkal jelentkezik Magyarországon is a vezető utazási technológia vállalat, a Kiwi.com, melynek értelmében a cég vállalja, hogy ha nem képes kedvezőbb árat adni a légitársaság árainál, átirányítja a légitársaságokhoz a felhasználókat – derül ki a cég keddi közleményéből.

Liszt Ferenc Repülőtér, kiwi.com
Fotó: Kallus György / Világgazdaság

A Kiwi.com szerint ez a megoldás felforgatja az online utazási irodák (OTA) szokásos működését, miközben lépés az árak átláthatóságának irányába is. Mindezek mellett a vállalat a zászlóshajó termékét, a Kiwi.com Garanciát is továbbfejlesztette, így a foglalás pillanatától érvényes kreditet biztosít az ügyfeleinek, amely egy esetleges járattörlés esetén azonnal elérhető lesz számukra. 

Így az ügyfelek azt azonnal felhasználhatják helyettesítő járatok foglalására, nem kell visszatérítési kérelmeket kitölteniük és megvárniuk a visszatérítés beérkezését.

Nem kell többé a becsekkolás miatt sem izgulnunk

Ráadásul a Kiwi.com Garancia segítségével foglalt utakon a felhasználóknak a becsekkolási folyamat miatt sem kell aggódniuk, a szolgáltatás ugyanis automatikus becsekkolást biztosít, megszüntetve a határidő miatti izgalmakat, amelyek jelentősen eltérnek a különböző légitársaságok esetében.

Oliver Dlouhy, a Kiwi.com társalapítója és vezérigazgatója elmondta „Ügyfeleink visszajelzése sarkallt minket arra, hogy felforgassuk az OTA modellt, és szupererővel ruházzuk fel a Kiwi.com Garanciát. Ügyfeleink arra vágynak, hogy az összes repülési lehetőséget megtalálják egy helyen, átlátható árakkal és rejtett díjak nélkül, valamint szeretnék érezni, hogy az őket érintő járattörléseket, visszatérítéseket, valamint a változó becsekkolási folyamatokkal és elérhető ügyfélszolgálattal kapcsolatos aggodalmaikat kezeljük. Rendkívül büszke vagyok a hozzáállásunkra, amely valóban az ügyfélélményt helyezi a középpontba, amikor új termékeket és szolgáltatásokat vezetünk be, ugyanakkor természetesen célunk, hogy még erősebb kapcsolatokat alakítsunk ki a légitársaságokkal, hisz ezek mind az ügyfeleink javát szolgálják”.

Az átirányítási opciók és a Kiwi.com Garancia kezdetben a Kiwi kulcsfontosságú közép-európai piacain, így Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában lesznek elérhetőek számos útvonalon, mielőtt más piacokra is kiterjesztik azokat.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.