Célegyenesbe fordult, és szeptemberben megnyílik a 300 millió eurós beruházásból épülő Etele Plaza, Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja, egyben az első okospláza is.
– közölte a beruházó Futureal cégcsoport, amely hangsúlyozza, hogy a komplexum biztonságos és egészséges környezetben, kiemelkedő termékkínálattal és szolgáltatásokkal, valamint egyedülálló digitális és építészeti megoldásokkal várja a látogatókat az Etele tér közvetlen közelében.
A Futureal-csoport a tavaszra tervezett nyitást hat hónappal kitolta annak érdekében, hogy minimalizálják a világjárvány hatásait és a lehető legjobb élményt nyújtsák a bérlőknek, mind pedig a látogatóknak. Az átadási határidő módosítása annak ellenére történt, hogy a Futureal az eredetileg tervezett tavaszi határidőre is elkészült volna az Etele Plaza fejlesztésével – jelezte a Futureal vezérigazgatója, Tatár Tibor.
A közlemény szerint a düsseldorfi és bécsi székhelyű családi divatvállalat, a több mint 100 éves Peek & Cloppenburg az Etele Plazában nyitja meg első budai üzletét közel 4000 négyzetméteren.
Az Etele Plaza már tavaly hírt adott arról, hogy a spanyol Inditex-csoport a Magyarországon elérhető valamennyi márkaüzletével, élükön a Zarával várja majd a vásárlókat a komplexumban, akik már a cégcsoport legfrissebb üzletkialakítási koncepciójával találkozhatnak. Az 55 000 négyzetméter bérbeadható kiskereskedelmi területtel rendelkező Etele Plaza a Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból.
A környék lakói az országos átlagos vásárlóerő 125 százalékával gazdálkodnak viszonylag alacsony kiskereskedelmi ellátottság mellett.
A bevásárlóközpontban a 180 divatüzlet mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre található majd. Az épület parkolójában csaknem 1300 autó fér el, helymeghatározó és navigációs rendszer segíti a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével. Az applikáció a plázán belül is segítséget nyújt, a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül. A belső térben egy interaktív LED kijelzős média felület működik majd. A Etele Plaza már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.