A Jobbik XII. kerületi szervezete például tombolával csalogatta rendezvényére azokat a szavazókat, akik ajánlószelvényeiket is otthagyják. Ezt utóbb nyomdahibára fogták.
De nincs híján az ötleteknek a két másik, esélyesebbnek tűnő párt sem. Miközben az MSZP szeretné szövetségesként megszerezni az LMP-t, utóbbi igyekszik elhatárolódni a korrupciós ügyekben lejáratódott szocialistáktól. Ennek volt látványos eleme az az akció, amelyben az LMP kampányfőnöke egy láda sört ajánlott annak, aki elsőként találja meg az MSZP programját. Az utóbb szavazói adatbázis-készítéssel megvádolt Karácsony Gergely végül saját aktivistáiknak ígérte oda a folyékony kenyeret, miután a szocialisták szórólapja nem elégítette ki kíváncsiságát.
Sajátos színfoltja a kampánynak Schmuck Andor feltűnése is. A Tisztelet Társasága és az MSZDP „celebjelöltje” öszszefogásra buzdította az MSZP-t és az LMP-t, mondván, visszalépésekkel támogassák azt, aki a legtöbb kopogtatócédulát gyűjti. Ezt viszont a sikerért még saját pártjával is szembemenni kész Szanyi Tibor utasította vissza. Az MSZP kampányfőnöke piacon megvásárolt cédulákról beszélt.
Látványpolitizálással persze könnyebb megragadni a választók figyelmét, mint kidolgozott programokkal. Egy ponton túl azonban visszaüthet ez a stratégia. Kérdés, hol ez a pont.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.