Balogh Levente el merte engedni a Szentkirályit annak érdekében, hogy megtartsa. A Balogh család mesébe vagy egyetemi katedrára illő módon a semmiből nagyon hamar felépítette Magyarország legnagyobb ásványvízmárkáját és 20 százalékos piaci részesedésű cégét.
Ha akarná, élete hátralévő részében ezzel el lenne, mint a befőtt. Ha viszont felteszi a kérdést (és feltette), hogyan tovább, akkor három út állt előtte.
Ha viszi tovább a céget családi tulajdonban, az jövedelmező, de unalmas folytatást kínált. A regionális terjeszkedéshez, felvásárlásokhoz nem volt elég tőkéje és nem volt elég jó partnere, akivel az irányítást megtarthatta volna. Maradt a harmadik, legnehezebb döntési lehetőség: lemondani az irányításról annak érdekében, hogy egy nagy, regionális cégcsoport részeként a Szentkirályi még nagyobb karriert érhessen el, Balogh pedig e cég kisebbségi résztulajdonosaként növelhesse vagyonának értékét.
Volt hozzá bátorsága, hogy a harmadik lehetőséget válassza. Racionális döntés abból a szempontból is, hogy Balogh Levente okkal gondolhatja: a Szentkirályi elérte a határait a hazai piacon, de legalábbis közel lehet hozzá, és semmi garancia sincs számára, hogy ezt a pozíciót gond nélkül meg tudja tartani, különösen a vevőjévé váló cég Kékkúti-felvásárlása után. A csúcson szállt be egy még nagyobb üzletbe, aminek érdekében hajlandó volt lemondani az irányításról, kisebbségi tulajdonossá és elnökké válva a Szentkirályit magába olvasztó vevőben.
Tantörténet volt eddig is a Szentkirályi karrierje, és az lesz a mostani döntés után is. Csak még azt nem tudjuk, hogy mi a vége. Mindenesetre Balogh választása mások számára is példa: vagy piaci kiskirályok maradunk Magyarországon, vagy másokkal összefogva megpróbálunk nagy játékosokká válni Európában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.