Felmérés. A magyarok az idei év első felében megdöbbentően sokat, 302 milliárd forintot költöttek el külföldi utazásaik során, ez a tavalyi időszakhoz képest 28 százalékos növekedést jelent. A hazánkba látogatók 12 százalékkal vásároltak többet, az öszszeg elérte a 449 milliárd forintot. A jelentős külhoni költekezés is közrejátszhatott abban, hogy az idei első öt hónapban számottevően, 2,4 százalékkal csökkent tavalyhoz képest a hazai kiskereskedelmi forgalom. A magyar kiutazók mintegy kétharmada számít egynapos turistának, azaz ők elsősorban bevásárolni járnak át a határon, hiszen ott számos termék ára már alacsonyabb. Magyarországra már nem jellemző a bevásárlóturizmus. Az idén különösen a Balaton és a Forma–1 zárt rendkívül erős szezont, a forint erősödése ugyanakkor nem kedvezett a hazai szállodáknak. Forgalmuk tavalyhoz képest gyakorlatilag stagnált.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.