Az Interneten szintén a jelenleginél több információt várnak el. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat és a vény nélkül kapható gyógyszerekben érdekelt cégek európai szövetsége (Association of the European Self-Medication Industry) által világszerte, 51 ország internetezői között végzett reprezentatív felmérése.
Globálisan tíz megkérdezett közül három fogyasztó mindig vagy általában beszedne valamilyen gyógyszert, ha kezdené magát akár kicsit is rosszul érezni. Recept nélkül is kapható gyógyhatású készítmény vásárlásánál legtöbb válaszadó a termék biztonságát tartja legfontosabbnak, majd hatékonysága és az iránta való bizalom következik.
A felmérésben részt vevő magyarok számára kiemelkedően fontos a kiválasztott készítmény hatékonysága, és csak utána jön az iránta való bizalom, a termék biztonsága, valamint a hatás gyorsasága, megszokott volta, valamint az, hogy megéri az árát.
A magyarok több szempontból másokhoz képest eltérően reagálnak, ha valami nincs velük rendben. Például ha kis bajt éreznek, akkor azt a felmérésben résztvevő honfitársaink 17 százaléka szokta valamilyen szerrel kezelni.
Ettől eltérően a közép- és kelet-európai átlag 41, míg a nyugat-európai 21 százalék. Különösen az oroszok használnak szívesen gyógyszert, mivel ott a mutató 52 százalékos. A többség, a válaszadók kétharmada világszerte, s Magyarországon is inkább vár, mielőtt gyógyszert venne be, hátha elmúlik a fájdalom magától.
A kutatás feltárta azt is, hogy a magyarok kisebb arányban nyúlnak gyógyszerhez, mint akár az európai vagy a világátlag. Sőt, minden hetedik honfitársunk (a megkérdezettek 15 százaléka) sohasem szed gyógyszert. Az arány az európai átlag több mint kétszerese. Hasonlóan magas mutatót csak Hollandiában állapítottak meg, továbbá Dániában és Finnországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.