A csaknem 668 millió forintos ráfordítással megvalósuló munkálatokban összesen 24 kilométer utat újítottak fel. Az európai színvonalú utak közvetlenül tízezer, az átmenő forgalmat is beleszámítva húszezer fő számára könnyítik meg a mindennapi közlekedést. A leghosszabb projektelem, a nógrádmegyeri bekötőút 16 kilométer hosszúságú szakaszának teljes felújítása javítja a kapcsolatot a 22-es számú Rétság–Salgótarján főúttal, valamint közvetve a 21-es számú Hatvan–Somoskőújfalu főúttal, illetve azon keresztül az M3-as autópályával.
A lucfalvai, a márkházi és a szilaspogonyi bekötőút felújítása elsősorban a kistelepüléseken lakók mindennapi közlekedési igényeit elégíti ki. A Salgótarján–Zabar összekötő út egyik szakaszának felújítása része a Borsod-Abaúj-Zemplén megyébe átvezető útvonal közlekedését javító beavatkozásoknak. Ezen az úton érhető el Salgótarján felől a legrövidebb idő alatt Ózd és Miskolc. A Cered–országhatár bekötőút jelentősége és forgalma a schengeni határövezethez kapcsolódást követően növekedett meg: Heves megyéből, Pétervására térségéből ezen az úton közelíthető meg a legrövidebben Losonc városa.
László Sándor, a projektgazda Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a tervezőket és a kivitelezőket minden esetben szigorú, a törvényi előírásoknak megfelelő közbeszerzési eljárás keretében választja ki. A most lezárult felújítások kivitelezői a Colas Építő Zrt. és a Nógrád Konzorcium voltak. A munkálatok során a kivitelezők szakemberei az egyes szakaszokon kiszélesítették az utat, megerősítették az aszfaltburkolatot, kitisztították és több helyen burkolták is az árkokat, valamint rendezték az útpadkákat. A kivitelezők a munkákat szerződés szerinti határidőre befejezték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.