Nem volt kellőképpen előkészített a többciklusú felsőoktatási képzési rendszerre való átállás – állapította meg az ÁSZ a felsőoktatási törvény végrehajtásáról szóló vizsgálatában. Az összegzés szerint a 2005-ben elindított alapszakok többségének képzési gyakorlata szétaprózódott, párhuzamos képzés valósul meg, és a képzési szerkezet a munkaerő-piaci prognózisok hiányában nem felel meg az igényeknek. A vizsgálat a 2005–2008 közötti időszakra irányult, és kiterjedt az oktatási tárcára, az Oktatási Hivatalra, az állami, egyházi és magánintézményekre. MTI-Eco
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.