BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A közlekedésre van a legtöbb panasz

Az európai fogyasztók panaszlistáján a légiforgalom, a vasút- és a tömegközlekedés állt tavaly az első helyen - tette közzé az Európai Bizottság hétfőn.

Az európai fogyasztóvédelmi központ hálózatába beérkezett panaszok 33 százaléka a közlekedést - ezen belül 80 százaléka a légiforgalmat - érintette. A szabadidős szolgáltatásokkal a panaszosok 25 százaléka, a szállodákkal és vendéglátóipari egységekkel 13 százalék nem volt elégedett.

A központokba beérkezett panaszos ügyek száma tavaly 22 százalékkal 62 ezerre emelkedett.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.