A kiszámíthatóság jegyében a cégek a korábbinál szorosabb bizalmi viszonyt alakíthatnak ki vevőikkel, beszállítóikkal, részvényeseikkel, alkalmazottaikkal, sőt, egyes esetekben akár versenytársaikkal is. A vállalati szervezet rugalmassága várhatóan tovább nő, a foglalkoztatás és a kiszervezések tekintetében egyaránt.
A hazai tapasztalatok megerősítik a CBI előrejelzését: számos nagyvállalatnál a rövid távú „tűzoltással” párhuzamosan máris megkezdődött a hosszú távú stratégiák átgondolása. Ennek során a menedzserek többsége abból indul ki, hogy jó minőségű termékekkel, jó beszállítói kapcsolatokkal stabilabb pénzforgalmat tud biztosítani, mint ha agresszív árképzéssel rövid távon előnyök megszerzésére törekedne.
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.