Március 7-től egy órával rövidül a metró üzemideje, a busz- és a villamos hálózatot érintő megszorítások részleteit pedig februárban ismertetik.
Várhatóan a több mint 400 kilóméteres hálózaton járó villamosoknál lesz a leginkább érezhető a kényszerű takarékoskodás, mert ez a DPP legköltségesebb üzemága. A cégnek a villamosok üzemeltetése hetente több mint 8,1 millió koronába (84 millió forint) kerül, szemben a metró 7,7 milliós költségével.
A DPP februárban hozza nyilvánosságra tavalyi üzleti eredményét, ám az már ismert, hogy az első három negyedév során 2,34 milliárd koronás veszteséget halmozott fel, többet, mint 2008 egészében. Az állami támogatást is figyelembe 2008-ban ugyan összességében nyereséggel zárt a vállalat, ám a válság miatt megcsappant költségvetési bevételek nyomán egyre nagyobb nyomás nehezedik a DPP-re a kiadások lefaragására.
Az már bizonyos, hogy a tavalyi veszteségeket nem fogja fedezni az állami hozzájárulás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.