Az Ofgem energiaszabályozó hatóság vizsgálata során megállapította, hogy az energiaóriás jogtalanul állapított meg "kilépési díjat" azon ügyfelek terhére, akik szolgáltatót váltottak és a megengedettnél magasabb díjat számlázott részükre. Súlyosbító körülmény volt, hogy az E.ON hasonló hibát vétett 2012-ben, akkor 100 ezer ügyfélnek vissza kellett fizetnie fejenként 15 fontot.
A szabályozás értelmében díjemelés esetén 30 napot kell adni a fogyasztónak arra, hogy mérlegelje, kíván-e szolgáltatót váltani. Ha igen, akkor az ügyféllel nem fizettethető meg a "kilépési díj", és a megemelt energiadíj sem, az E.ON azonban nem tartotta be ezeket az előírásokat.
Az energiaszolgáltató 400 ezer fontot már visszafizetett csoportos beszedési megbízással rendelkező és havi számlázásos ügyfeleinek, azonban további 700, előre fizető fogyasztóról derült ki, hogy károsult lehetett, őket április végéig fogja kompenzálni az E.ON.
A Guardian és az ICM közvélemény kutató egy korábbi felméréséből kiderült, hogy az energiaszolgáltatók a bankoknál is népszerűtlenebbek a lakosság körében Nagy-Britanniában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.