Négy hónappal ezelőtti indulása óta már több mint egymillió jegyet és bérletet vásároltak a felhasználók a BudapestGO alkalmazáson keresztül – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint az applikáción keresztül több mint 1,2 milliárd forint értékben vásároltak termékeket az ügyfelek. Digitális vonaljegyből 645 ezret, bérletből 120 ezret, a március eleje óta elérhető időalapú vonaljegyből pedig 110 ezret adtak el február közepe óta.
Az alkalmazás felhasználóinak a száma június 13-án átlépte a 951 ezret, munkanapokon átlagosan 160 ezren használják – tették hozzá.
Közölték azt is, hogy a BudapestGO-val az utazástervezések száma is nőtt: az egykori FUTÁR alkalmazás havi másfél milliós átlagához képest májusban már 2,6 millió utazást terveztek az ügyfelek. A BKK áprilisi felmérése szerint a válaszadók 89 százaléka elégedett a szolgáltatás színvonalával, az alkalmazásról pedig úgy vélekedtek, hogy nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát – olvasható a közleményben.
A február közepén indult BudapestGO egy integrált felületen teszi lehetővé a Budapesten és az agglomerációban élőknek, hogy megtervezzék utazásaikat, megújítsák bérleteiket, vagy vonaljegyet vásároljanak. Nemcsak a budapesti járatokra, hanem a távolsági buszokra és csaknem minden nagyobb magyarországi város helyi közösségi közlekedési eszközére is lehet jegyet, bérletet váltani az alkalmazásban, amelyben a MÁV–HÉV adatai is valós időben jelennek meg, valamint integrálták bele a BKK Infót is, így a forgalmi információk is elérhetők.
A BudapestGO lehetőséget ad arra is, hogy a BKK ügyfelei ismétlődően – szinte előfizetéses jelleggel – minden hónapban automatikusan megújítsák havi bérletüket. Májusban új funkciókkal bővült a BudapestGO, amelyeknek köszönhetően az applikáció még jobb és pontosabb tervezést biztosít a kerékpárral közlekedőknek, illetve a telebusz és a telefogas nevű szolgáltatás is elérhetővé vált. A megújulás eredményeként felszálláskor gyorsabb lett a kódleolvasás, pontosabb és hatékonyabb lett az útvonaltervezés is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.