BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre népszerűbb Lázár János kedvenc közlekedési eszköze

Az építési és beruházási miniszter szerint az ország első tram-train-rendszerének köszönhetően tíz éven belül ikervárossá válhat Szeged és Hódmezővásárhely.

További járatokkal egészül ki a menetrend Hódmezővásárhely és Szeged között, így munkanapokon a reggeli legforgalmasabb időszakban sűrűbben közlekednek a vasútvillamosok – közölte a MÁV.

20210929 Hódmezővásárhely

Lázár János országgyűlési képviselő, a tramtrain beruházás kormánybiztosa a vasútvillamos tesztjáratán utazott.
Fotó: Frank Yvette / Délmagyarország

A reggeli bővítésen túl, a jobb csatlakozáshoz igazítva, egy esti járat menetrendváltozásával több idő marad átszállni az utolsó Budapestről érkező IC-járatról.

 

A vállalat szerint a vasútvillamos egyre népszerűbb az utasok körében: szeptemberben 160 ezer utazáshoz választották a közösségi közlekedés új megoldását, és a tendencia októberben is folytatódik.

 

A tram-train szolgáltatással összefüggésben október 29-től új menetrend szerint közlekednek az autóbuszjáratok is jó néhány vonalon Csongrád-Csanád és Békés megyében. Tanítási napokon Hódmezővásárhelyről reggel a 6.15 és 7óra között a tram-train járatokkal és a Volánbusszal együtt ötpercenként biztosítanak eljutási lehetőséget Szegedre.

Néhány nappal ezelőtt fejeződött be a tram-train fejlesztése Szeged és Hódmezővásárhely között, az üzemeltetését immár a MÁV-Start Zrt. végzi. Az ország első tram-train rendszerének köszönhetően tíz éven belül ikervárossá válhat Szeged és Hódmezővásárhely – jelentette ki Lázár János építési és beruházási miniszter. Azt mondta, hogy a beruházás mintaprojektnek is tekinthető.


 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.