Termelői oldalról az utóbbi időszak nehéz gazdasági helyzetet, az infláció és a vele járó válság a húsipart is kedvezőtlenül érintette. A Pápai Húsnál a fejlődés kulcsát a termékportfólió szélesítésében, valamint a minél nagyobb piaci jelenlétben látják – derült ki a Pápai Hús csütörtöki közleményéből.
A vállalat az utóbbi évek kedvezőtlen piaci eredményeit fejlesztésekkel szeretné ellensúlyozni. Ez természetesen komoly forrásokat igényel, de a modernizáció és a termékportfólió bővítés bizonyosan megtérül – vélik a cégnél. Ezeknek is betudható az elmúlt évi forgalomnövekedés. A 2021-es év nettó árbevétele 18,37 milliárd forint volt, ez 2022-ben 21 milliárd fölé emelkedett.
A cég az elmúlt év során a dolgozók esetében jelentős béremelést is végre tudott hajtani. Emellett egyetlen dolgozóját sem küldte el. A stabil tulajdonosi háttér eredménye a folyamatos termékfejlesztés, amely olyan területekre is kiterjed, ami a hazai húsipari cégektől merőben szokatlan
– nyilatkozta Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója.
A cég a magyar piacon úttörő szerepet játszik a húshelyettesítő termékek gyártásában és forgalmazásában. Egyértelmű céljuk, hogy vezető szerepet töltsenek be a hazai vegán, húshelyettesítő készítmények esetében, ezért folyamatosan fejlesztik ezt a termelési ágat.
A Papa de Vega termékcsalád 2020 óta megtalálható az üzletek polcain.
Ennek egyik legújabb eleme az idén nyáron megjelenő vegán steak és kebab húspótló termékek, amelyek megjelenését a grillszezonhoz igazították.
A termékcsalád értékesítése folyamatosan növekszik, minden éveben nagyjából duplájára nő. A vállalat vegán termékei már szinte minden nagyobb magyarországi kiskereskedelmi láncban megtalálhatóak.
A Pápai Hús több hálózatnak is gyárt már saját márkás vegán készítményeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.