November közepéig négymillióan töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) applikációját, a BudapestGO-t – közölte a vállalat szombaton az MTI-vel.
Azt írták, hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is: jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak. A múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül, a rendszeres bérletvásárlók között kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya:
a hallgatók 40 százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét.
A vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék, amelyből októberben 560 ezer fogyott, míg 30 vagy 90 perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban, ez 15 százalékos emelkedés a nyári időszakhoz képest. A Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint 30 ezer kelt el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.