Felpörgött a szabadidős programokhoz kapcsolódó termékek iránti érdeklődés mind Magyarországon, mind a régió országaiban – Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Romániában, Bulgáriában és Horvátországban – az Árukereső! közleménye szerint.
A tavasz beköszöntét az ár-összehasonlító oldal adatai is egyértelműen jelzik: például több mint kétszeresére nőtt a medencetisztító porszívókat és léghűtőket kereső felhasználók száma.
Sokakat érdekeltek a kertgondozással kapcsolatos eszközök is, amit jól példáz, hogy
A jó idő beköszöntével többen figyelnek a külsejükre is, így nem meglepő, hogy a hajkondicionálók és a tömegnövelők keresései egyaránt közel 25 százalékkal ugrottak meg.
Vannak, akik alkohollal kapcsolódnának ki, erre utal, hogy a pálinkák keresései ötödével nőttek, de a testi örömöket is többen keresik, mint télen, hiszen a vibrátorok közel 50 százalékkal lettek népszerűbbek az elmúlt két hétben.
Csehországban is közel 30 százalékkal többen kerestek biciklikre, biciklitartókra és pumpákra, valamint fűnyírókra és naptejre, míg több mint 50 százalékkal többen érdeklődtek a kerti grillek iránt.
Semmi sem ért fel azonban a sportoláshoz használt rugós ugrócipőkig, amelyek majdnem kilencszeres növekedést produkáltak. A szlovákoknál kétszer annyian kerestek paprikaspraykre és ablaktisztítókra, míg 150 százalékkal nőtt a vontató trélerek iránti érdeklődés. A legtöbbeket odaát a webkamerák érdekelték, ugyanis több mint négyszer annyit kutatták ezeket.
Horvátországban is a kerti termékek – hinták (46 százalék), sportjátékok (56 százalék), trambulinok (57 százalék) – domináltak, míg Szerbiában a gyereksportcipők (168 százalék) és a kerti grillek (79 százalék) voltak népszerűek – derült ki az Áruskereső! tavaszi összeállításából.
Ugyanekkor
Románia is az erotika útjára lépett,
hiszen több mint kétszer annyian kerestek erotikus pumpákra, mint korábban. Ezt követték a „hagyományosabb” termékek, amelyek 40–50 százalék közötti keresési növekedést értek el: a fazekak, projektorok, wifihatótávolság-növelők és robotporszívók.
Bulgáriában a könyvek (168 százalék) és a hintaülések (104 százalék) vezették a keresési listát, míg Szlovéniában a focifelszerelések (80 százalék), görkorcsolyák (90 százalék), csúszdák (83 százalék), valamint kültéri, gyerekeknek szánt játékházak (59 százalék) és gyerekbiciklik (48 százalék).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.