A kertészkedés rajongói számára indít új felületet az eMAG a bolt a boltban koncepció jegyében – derül ki a webáruház szerdai közleményéből. A felületen kerti szerszámoktól kezdve a kültéri bútorokon, úszómedencéken, grillsütőkön, függőágyakon át a hintákig számos terméket találhatnak a vásárlók.
Mint írják
az eMAG és Marketplace partnerei által forgalmazott több mint 100 ezres kertitermék-választékot a Kerti bolt menüpont alatt lehet megtalálni.
A közleményből az is kiderül, hogy a webáruházban a május a legforgalmasabb a kertészeti és kerti termékek rendelését tekintve, és azok átlagos összege valamivel több mint 24 ezer forint. Kerti bútorokra még ennél is többet, 36 ezer forintot költenek rendelésenként a vásárlók.
Ez azonban még minidig eltörpül a kerti tárolókra költött 99 ezer forintos átlag mellett.
A magyar vásárlók által legkeresettebb kertészeti termékek az elektromos fűnyírók, a láncfűrészek, a kerti napernyők és pavilonok, a kerti székek, függőágyak és hinták, a kerti szerszámok, kerti gépek kiegészítői, valamint a növényvédő és ápolószerek, kerti locsolók, szivattyúk és az öntözés más kiegészítői. Az elmúlt szezonban a legtöbb kerti terméket Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén, Bács-Kiskun és Hajdú-Bihar vármegyékből rendelték az eMAG-tól.
Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője elmondta, hogy a Kerti Bolttal a hobbikertészeket és a kertészkedést üzletként művelőket is szeretnék megcélozni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.