BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Eltűnik egy amerikai étteremlánc neve Budapestről ma éjjel

Csaknem negyedszázad után tűnik el Budapestről a TGI Fridays étterem cégére, de a csapat marad, és szombattól Ribster American Bar & Grill néven folytatják az Oktogonon és a Westend Bevásárlóközpontban, valamit online a Wolt és Foodora oldalán – jelentették be.

Majdnem 25 év után vált nevet a TGI Fridays éttermek csapata, amely Facebook oldalán jelentette be a váltást: szombaton elhagyják a márkanevet, és Ribster American Bar & Grill néven folytatják.

Prague,,Czechia,-,November,1,,2019:,Tgi,Fridays,Logo,In
Fotó: Shutterstock

Amerika legkedveltebb fogásait és koktéljai ígéri a régi-új csapat, amely a megújult arculati elemek és az új felirat alatt továbbra is elfogadja és beváltja a TGI Friday’s pontokat. A névváltást bejelentő poszt alatt sorakozó hozzászólásokból kiderül, hogy a pesti vendéglátó vállalkozás nem hosszabbította meg a franchise szerződést az amerikai hálózattal.

Mint kiderül, az új névvel új fogások is érkeznek, de minden közönségkedvenc étel ott lesz az új étlapon is.

A brandváltást bezárás nélkül végzik

– írják az üzemeltetők.

A TGI Friday’s-ről a tájékozott kommentelők azt írják, hogy egyre kevesebb üzletük van, Floridában például csak Miami belvárosában látott egyet az egyik vendég. Mindenesetre a márkanév más országokban tovább él, és

egyelőre nem tudni, Budapesten lesz-e esetleg máshol újabb TGI Friday’s a közeljövőben. 

Az amerikai étteremlánc, amely magáról azt írja, hogy fergeteges hangulatával és minőségi ételeivel vált napjainkra milliók kedvenc törzshelyévé világszerte, első budapesti éttermét 1999-ben nyitotta meg a Westendben, amely azóta is a bevásárlóközpont egyik legkedveltebb étterme, igazi amerikai hangulata és ételei, ízei miatt.

Az amerikai konyha rajongói nincsenek kevesen nálunk sem, nem véletlen, hogy a Ribster hasonló pályán mozog tovább, hiszen van mire alapozniuk ezen a részpiacon.

Elmaradoznak a vendégek: nagyobb akciókra kényszerülnek a gyorsétteremláncok

A gyorsétteremláncok, a kávézók és a készételgyártók forgalma érezhetően csökkent a magas infláció következtében, sokan inkább otthon esznek, hogy spóroljanak. Az éttermek kénytelenek egyre sűrűbben s egyre nagyobb akciókat hirdetni, ha nagyobb bevételt akarnak.

 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.