/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{mso-style-parent:"";
margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}
@page Section1
{size:595.3pt 841.9pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;
mso-header-margin:35.4pt;
mso-footer-margin:35.4pt;
mso-paper-source:0;}
div.Section1
{page:Section1;}
-->
Budapest főpolgármestere a hetilapnak elmondta: Brüsszel 11 közbeszerzési tendernél kifogásolta, hogy azokat a metró projekt megvalósítását levezénylő DBR nem az uniós versenyszabályoknak megfelelően folytatta le. Később a beruházást kiemelt uniós projektté nyilvánították, arra pedig már szigorúbb EU-direktívák vonatkoznak, ezért merült fel kétség a korábban kötött szerződések egy részénél.
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség arról tárgyalt Brüsszellel, hogy ezeket az elemeket vegyük ki a támogatási szerződésből, s majd a metróépítés második üteme során érvényesítsék az összesen 57 milliárdos csomag uniós részét. „Ami tehát elvész az első szakasz során, megtérülhet a másodikban” – tette hozzá Demszky, aki szerint informálisan már korábban megerősítették, hogy a kieső összeget teljes egészében megkapják a második ütemre.
Demszky Gábor szerint ebből az ügyből is az látszik, hogy az uniónak semmi baja a projekt műszaki tartalmával, mint azt korábban az ellendrukkerek híresztelték. Nemhogy az első ütem finanszírozása biztos, de a Bosnyák térig érő másodiké is valószínű, sőt, a Rákospalotáig terjedő harmadik szakaszé is szóba jöhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.