Új lapszerkezet támasztja majd alá a markánsan elkülönülő tartalmakat (hírek, háttér, sport, szórakozás - „egy újságban négy újság”), amelyekben erősödni fog a saját elem.
„Magazinosabb külső, komolyabb tartalom" – jellemezte az új irányt Izbéki Gábor, a lap főszerkesztője a megújulást beharangozó tegnapi sajtótájékoztatón.
„Az nyer, aki mer” – indokolta a változtatásokat Hivatal Péter, a Metropol vezérigazgatója, jelezve, hogy a médiapiacon is érezhető válságra lehetőségként tekintenek, a krízist egyfajta ugródeszkaként kívánják felhasználni. „Egyszerű, praktikus, áttekinthető lapot hozunk létre, úgy, hogy eddigi értékeinket is megtartjuk” – hangsúlyozta.
A remények szerint jelentős számú olvasót sikerül majd megnyerni, elsősorban is a nők és a fiatalok köréből.
A megújulást kommunikációs kampány fogja keretezni, és a jelenlegi 280 ezer körüli napi példányszámot is növelnék 10–15 százalékkal. Utóbbi a formátumváltásból eredő bizonyos megtakarítások „visszaforgatása” lesz az újságba. Ami a hirdetési árakat illeti, a váltás nem jár majd a tarifák változásával, ám a jelenlegi árképzést átalakítják. A cél egy a jelenleginél differenciáltabb árképzés kialakítása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.