A képes férfimagazin mellett egy tévécsatornát is üzemeltető Playboy Enterprises veszteségesen működik. A gazdasági krízis közepette csökkentek a reklámbevételek és a magazin példányszáma is visszaesett.
Az egyik lehetséges vevő médiaértesülések szerint a számos divatmárkával, egyebek között a London Fog és a Joe Boxter márkákkal rendelkező Iconix, amely divatcikkeken is jól értékesíthetőnek tartja a Playboy nyuszifüles logóját. A másik érdeklődő a Los Angeles Times szerint a Playboy korábbi ügyvezető-alelnöke, James F. Griffiths, pénzügyi befektetők társaságában.
Az eladásról a Playboy alapítója, a szavazati jogok 70 százalékával rendelkező 83 éves Hugh Hefner hozhatja meg a döntést. Lánya, Christie Hefner, alig egy éve lépett vissza az elnöki posztról.
Az idei harmadik negyedévben a Playboy 1,1 millió dollár (740 ezer euró) veszteséget könyvelt el. A tavalyi harmadik negyedévben ennél nagyobb, 6,2 millió dolláros vesztesége volt, ez azonban a szanálási költségekkel összefüggő egyszeri tételeknek volt betudható.
A forgalom egy ötödével, 56 millió dollárra esett vissza. Javulásra nincs kilátás: a negyedik negyedévre a Playboy 38 százalékos reklámfelület-csökkenést vár az egy évvel korábbihoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.