A banki motiváció ugyanakkor a két korcsoportnál némileg eltérő. A fiatalabb ügyfeleket a további, a korábbinál szélesebb körű együttműködés reményében igyekeznek magukhoz kötni a hitelintézetek, a nyugdíjasszámlák terjedése pedig az egyre több, már bankkapcsolattal is rendelkező ügyféllel, illetve az érintettek stabil megtakarítási állományaival magyarázható.
A tavaly bevezetett konstrukciók pedig a jelek szerint beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Egerszegi Ádám, a TakarékBank igazgatója például sikeres termékként értékelte a nyáron bevezetett, a fiatalabb korosztálynak szóló világítós bankkártyát, amelyből (és a hozzá kapcsolódó számlacsomagból) már az első néhány hónap alatt több ezret értékesítettek.
A jövőben pedig – hangsúlyozta Egerszegi Ádám – az eddigieknél is nagyobb szerepet kap a konkrét célcsoport-szegmentáción alapuló termékfejlesztés, ezen belül pedig újabb, a fiatalok igényeire szabott termékeket vezetnek be. A CIB Bank mindkét korosztály számára fenntart speciális folyószámlaterméket, ezek közül a Nyugdíjas Bankszámla a viszonylag új fejlesztésű. A hitelintézet tájékoztatása szerint tavaly a nyugdíjas ügyfelek száma tízezres volument meghaladó növekedést ért el. Hasonló a növekedés dinamizmusa a fiataloknál is, az elmúlt évben 8 ezerrel nőtt a Szia Szimba Program ügyfeleinek száma, és a CIBEZZ termékek ügyfélköre is intenzív emelkedést mutat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.