BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Facebookon reklámozza új modelljét a Honda

A Honda Motor a Facebookon reklámozza legújabb CR-Z modelljét. A két hete publikált Car Town elnevezésű virtuális játékot mára mintegy 3,1 millió Facebook-felhasználó vette fel alkalmazásai közé.

„Az ilyen típusú hirdetések valódi hozzáadott értéket képviselnek, és a virtuális játék elválaszthatatlan részét képezik” – mondta Dave Madden, a Wild Tangent alelnöke. A játékokban és alkalmazásokban megjelenő reklámokra fordított összeg 2009 óta 60 százalékkal nőtt, jövőre elérheti a 293 millió dollárt is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.