Mindeddig a GM azért nem forgalmazta az Opelt az Európán kívüli piacokon, mert attól tartott, hogy így belső konkurenciát támasztva csökkentené más márkáinak, a Chevroletnek, a Buicknak, és a Holdennek az értékesítését.
Ám Reilly, aki mielőtt az elmúlt novemberben elfoglalta volna jelenlegi posztját, a GM ázsiai működését irányította Sanghajban, gyors stratégiai változást csikart ki, hogy csökkentse az Opel/Vauxhall függését a stagnáló európai piactól.
Nemrégiben egy másik interjúban kizárta ugyanakkor az Opel piacira dobását az Egyesült Államokban, mondván, túl sok az átfedés néhány modell között: a Buick Regal például az Opel Insignia alapjára épül.
Kínában azonban az Opel meglovagolhatná a német márkák jó hírnevét, és új vevőkört szerezhetne a GM-nek, olyanokat, akik nem a szintén az amerikai céghez tartozó Chevroilet és Buick autókat preferálják.
A realitások talaján maradva Reilly ugyanakkor tudja, az Opel egyelőre nem tud nagy mennyiséget eladni Kínában az ottani alacsony árszint miatt. A két vezető helyi márka, a Cherry és a BYD tömegmodelljeinek ára ugyanis 25-60 ezer jüan (3700-8800 dollár) között van az egyébként még mindig kétszámjegyű bővüléssel kérkedő autópiacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.