A cég közleménye szerint az internetes kártyahasználat felfutása elsősorban annak köszönhető, hogy a magyar kártyabirtokosok közül nagyon sokan már tavaly az év végi ünnepek előtt megtették az első lépést és bankkártyával fizették ki az interneten megrendelt árut. A számokból kiderül az is, hogy a magyar kártyabirtokosok szeretnek belföldön maradni az internetes vásárlásokkal, az internetes használat emelkedése ugyanis elsősorban a hazai e-kereskedők forgalomnövekedésnek köszönhető, ez többszörösen felülmúlja a külföldi oldalakon magyar kártyákkal generált volumennövekedést.
Kovács Szabolcs, a kártyatársaság internetes kereskedelem fejlesztéséért felelős vezetője kifejtette: tapasztalatuk szerint az első sikeres internetes bankkártya tranzakció után, mikor a vásárlók látják, hogy ez egy kényelmes, gyors és biztonságos módja a fizetésnek, jellemzően megjön az emberek kedve a világhálón elérhető árucikkekhez, és egyre gyakrabban veszik elő a plasztikkártyát a monitor előtt is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.