A webáruházak száma és szerepe az elmúlt években jelentÕsen nÕtt Magyarországon, de nagy hányaduk még csak tervezi a vásárlást megkönnyítÕ bankkártya-elfogadás bevezetését – állítja a Escalion Hungary Kft. és a Webshop-Experts Kft. közös kutatása. A nyugat-európai viszonyokkal szemben a bankkártyák és hitelkártyák hazai elterjedése
az online vásárlásban még a korai fejlÕdési stádium jeleit mutatja. A leglátogatottabb webáruház is csak egyfajta katalógusként vagy promóciós felületként funkcionál – mutat rá Bernáth Lajos, az Escalion ügyvezetÕ igazgatója. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.