Az MTV őrzi harmadik pozícióját, kerek 9 százalékot jegyzett. A kereskedelmi célcsoportban bő két százalékpontot vert rá az RTL a TV2-re, a középmezőnyben pedig nagy a tumultus, négy csatorna áll 5 és 6 százalék közt: a Cool után az m1, a Viasat3, majd a Film+ következik.
A teljes lakosságnál az RTL-es Híradót nézték legtöbben, a Napló és a Való Világ előtt, az MTV kínálatából pedig a közszolgálati Híradót követték sokan (800 ezer néző), a kézilabdameccs és a Maradj talpon! előtt.
A 18–49-es célcsoportnál a VV5 került az élre, megelőzve a Barátok köztöt, a legkedveltebb film a Tarzan, a legnézettebb sorozat a Cobra 11 volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.