A kevés részletet tartalmazó közlemény nem tesz említést gyárbezárásról, leépítésről, így a bochumi gyár sorsáról sem. A vállalatnál korábban azt közölték, hogy 2016-ban befejezik a gyártást a Bochumban lévő üzemben, és Rüsselsheimben sem fognak már Opel Astrát gyártani. Ezt a modellt 2015-től már csak Lengyelországban és Nagy-Britanniában szerelik össze.
Az Opelnek Németországon belül Rüsselsheimben, Bochumban, Eisenachban és Kaiserslauternben van gyára.
A General Motorshoz tartozó Opel/Vauxhall legutóbb 2006-ban volt nyereséges, a 2008-ban elmélyült világgazdasági válságban pedig végveszélybe került, és a tulajdonos azt fontolgatta, hogy eladja. Végül a GM úgy döntött, hogy mégis megtartja és átalakítja a céget. Ennek során megszüntettek 8 ezer munkahelyet az összesen 48 ezerből, és felszámolták az antwerpeni gyárat. Az Opel azonban nem állt talpra, a veszteség tavaly 575 millió euró volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.