A 463 millió eurós adózott profit mellett a piac az egyszeri tételekkel kiigazított adózás előtti eredményre figyelt leginkább. Ebben a sorban 1,32 milliárd euró szerepelt, ami éves összevetésben 21 százalékos csökkenést jelent. A piac valamivel rosszabbra számított; a konszenzus 23 százalékos éves mínusz volt.
A profit csökkenése a Vivendi jelentése szerint annak tudható be, hogy a mobilüzletágban (SFR) a francia piacra januárban belépő új szolgáltató miatt csökkenteni kellett az árakat.
Az árbevétel a második negyedévben 6,97 milliárd euró volt, ez 1,5 százalékos éves visszaesést jelent. Az SFR, amely 2011-ben a bevétel 42 százalékát adta, „mindössze” 2,83 milliárd eurót szállított, 7,5 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A Vivendi tulajdonában lévő Universal Music Groupnál 7,9 százalékkal, 961 millió euróra, a Activision-Blizzard játék-divíziónál – részben a gyengébb euró hatásának – betudhatóan – 5,2 százalékkal, 837 millió euróra nőtt a forgalom.
A befektetők nem voltak elégedetlenek az eredményekkel: a Vivendi részvényárfolyam a csütörtöki kereskedés elején fél százalékkal emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.