A közlemény szerint a hivatalhoz több fogyasztói jelzés érkezett, amelyek szerint az E.ON Energiaszolgáltató Kft. által kibocsátott, 2013. júliust követő részszámlákban az elszámolt mennyiség indokolatlanul eltér az ezt megelőzően kiszámlázott mennyiségektől.
A fogyasztói bejelentések alapján a MEKH fogyasztóvédelmi hatósági eljárást indított, megvizsgálva a szolgáltató részszámlázási gyakorlatát. Megállapították, hogy a társaság megsértette a hivatal által jóváhagyott üzletszabályzatában foglalt egyes rendelkezéseket, emiatt szabták ki a 3 millió forintos bírságot.
Az eset az E.ON Energiaszolgáltató Kft. lakossági fogyasztóinak 11 százalékát, több mint 61 ezer felhasználót érintett. Az egész évet tekintve a fogyasztókat anyagi kár nem érte, mivel a részszámlákban elszámolt eltérő mennyiség az elszámoló számlában kiegyenlítődik. A szolgáltató ügyfelei számára biztosította a díjmentes számlakorrekciót - közölte a MEKH.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.